Home / International / امریکی خاتون ایئرپورٹ پر گرفتار عملے کو کیری آن سامان کے اندر 6 دن کا بچہ ملا۔

امریکی خاتون ایئرپورٹ پر گرفتار عملے کو کیری آن سامان کے اندر 6 دن کا بچہ ملا۔

فلپائن کے ایر پورٹ میں ایک امریکی عورت کو حراست میں لیا گیا ہے۔ جانکاری پر پتا چلا کہ خاتون اپنے دستی سمان میں ایک چھہ دن کہ بچے کو بند کرکے لےجا رہی تھی۔

سی این این فلپائن کی خبروں کے مطابق ، یہ پریشان کن تصادم منیلا کے نینائے اکوینو بین الاقوامی ہوائی اڈے پر بدھ کی صبح تقریبا pm6:20 پر ہوا۔

فلپائن امیگریشن بیورو (PIB) کے ایک ترجمان نے میڈیا کو بتایا کہ یہ خاتون ، جس کی شناخت جینیفر ایرن ٹالبوٹ کے نام سے کی گئی ہے ، ٹرمینل 3 سے امریکہ جارہی تھی کہ وہ اپنی پرواز کی تیاری کر رہی تھی ، جب افسران نے اس کے بیگ کے اندر 6 دن کے بچے کو دریافت کیا۔ سیکیورٹی اسکریننگ کے دوران۔

سی این این فلپائن کے مطابق ، 43 سالہ ٹالبوٹ نے مبینہ طور پر دعوی کیا ہے کہ نوزائیدہ اس کا بھتیجا ہے ، لیکن اس کے پاس اس کو ثابت کرنے کے لئے کوئی دستاویزات نہیں ہیں۔

پی آئی بی کے ساتھ ایک ترجمان نے مقامی میڈیا کو بتایا ، “[نوزائیدہ) ایک بیلٹ بیگ میں چھپا ہوا تھا اور [اس نے] روانگی کی رسمی کارروائیوں کے دوران امیگریشن انسپکٹر کے سامنے کوئی اعلان نہیں کیا اور نہ ہی پیش کیا۔

این بی سی نیوز کی خبروں کے مطابق ، قومی تفتیشی بیورو (این بی آئی) سے تعلق رکھنے والے گرافٹن مدینہ کے مطابق ، ٹالببوٹ ڈیٹروائٹ کے لئے ڈیلٹا کی پرواز میں سوار ہونے کا ارادہ کر رہی تھی ، اوہائیو کے کولمبس میں اختتام کا منصوبہ تھا۔

پی آئی بی کے ایک علیحدہ ترجمان ، میلوین مابولک نے سی این این کو بتایا کہ ٹالبوٹ اکیلے ہی سفر کر رہی تھیں اور اس نے اپنا ذاتی پاسپورٹ پیش کیا ، لیکن اس کے پاس بچی کے لئے پاسپورٹ نہیں تھا۔

مدینہ کے مطابق ، ٹالبوٹ کو بالآخر مقامی حکام نے گرفتار کیا ، جن کا خیال ہے کہ ممکنہ طور پر ٹیلبوٹ پر بچوں کی اسمگلنگ کا الزام عائد کیا جائے گا۔

“اسے ایکس رے کرنے کے لئے ہاتھ میں لے جانے والے سمان میں بچہ نہیں ہوگا۔ لیکن اس نے اسے چیک ان میں چھپا لیا اور جب اس نے امیگریشن کاؤنٹرز پاس کیے اور پھر دوسرے ایکس رے پر بورڈنگ گیٹ تک پہنچی تو اس نے یہ دکھایا۔ “مدینہ نے این بی سی نیوز کو بتایا۔ “وہی وقت تھا جب ہم اگلی ایکس رے سے گذر گئیں تو ہم اسے پکڑنے میں کامیاب ہوگئے۔”

مدینہ نے میڈیا میں مزید کہا کہ “ہم نے امریکہ میں مقیم ایئر لائن کے ساتھ ہم آہنگی میں کام کیا جس نے بورڈنگ گیٹ پر مسافر کو پکڑنے میں ہماری مدد کی۔”

سی این این فلپائن کے مطابق ، حکام نے ابھی تک ٹالبوٹ سے پوچھ گچھ نہیں کی ہے ، کیوں کہ اس نے پہلے امریکی سفارتخانے سے بات کرنے کی درخواست کی ہے۔

اس دوران ، نومولود بچے کو محکمہ سوشل ویلفیئر کی تحویل میں منتقل کر دیا گیا ہے اور فی الحال محفوظ ہے۔

Check Also

Hundreds of 5th Century Gold Coins found in Italy

Someone just found an amphora filled with hundreds of gold coins stashed in the ground in Como, Italy.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Translate »