Connect with:

"خبر کی دوڑ میں سب سے آگے"

Translate:
Sunday / August 20, 2017 7:03 AM
HomePakistanپاکستان پیپلزپارٹی آج چنیوٹ میں عوامی قوت کا مظاہرہ کرے گی

پاکستان پیپلزپارٹی آج چنیوٹ میں عوامی قوت کا مظاہرہ کرے گی

پاکستان پیپلزپارٹی آج چنیوٹ میں عوامی قوت کا مظاہرہ کرے گی

چنیوٹ : پاکستان پیپلزپارٹی آج چنیوٹ میں عوامی قوت کا مظاہرہ کرے گی، جلسے سے چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو زرداری خطاب کریں گے ۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو آج چنیوٹ میں کارکنوں کا لہو گرمائیں گے، جلسے کا اہتمام چنیوٹ کے اسلامیہ کالج گراؤنڈ میں کیا گیا ہے، تیاریاں زور و شور سے جاری ہیں، شہر کو بھی سجایا جا رہا ہے۔
اسلامیہ کالج گراؤنڈ میں بارہ ہزار سے زائد کرسیاں لگائی گئی ہیں، پنڈال میں پیپلزپارٹی کے پرچم اور بینرز بھی لگائے گئے ہیں۔
بلاول بھٹو آج شام چھ بجے جلسے سے خطاب کرینگے، جلسہ گاہ کی سیکیورٹی کیلے سخت انتظامات کیے گئے ہیں، جلسہ گاہ کے اطراف سی سی ٹی وی کیمرے بھی نصب کیے گئے ہیں۔
گذشتہ روز پیپلزپارٹی رہنما قمرزمان کائرہ نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا تھا کہ پیپلزپارٹی کل سے باقاعدہ انتخابی مہم کا آغاز کررہی ہے، بلاول بھٹو اپنے مستقبل کا ایجنڈا بتائیں گے۔
قمرزمان کائرہ کا کہنا تھا کہ نااہل وزیراعظم اپنی قوت کا مظاہرہ کررہے ہیں، نوازشریف کاجلوس کس کےخلاف ہے، میاں صاحب کی ساری باتیں عدلیہ اور فوج کےخلاف ہیں، آپ کو کرپشن کے پیسے چھپانے پرنا اہل کردیا گیا ہے، میرے شہر کا بچہ آپ کی ریلی کی نظر ہوا، آپ کو ریلی کا حق نہیں، میاں صاحب آپ نااہل ہو چکےہیں۔
عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے پی پی رہنما نے کہا تھا کہ خان صاحب نے اپوزیشن کو توڑا ہے، عمران خان کا نیا پاکستان کہاں گیا۔

 

Share

No comments

Sorry, the comment form is closed at this time.