Connect with:

"خبر کی دوڑ میں سب سے آگے"

Translate:
Monday / August 21, 2017 3:29 PM
HomePakistanPunjabسانحہ بہاولپور: آئل ٹینکر کا ڈرائیور چل بسا‘ تعداد 162 ہوگئی

سانحہ بہاولپور: آئل ٹینکر کا ڈرائیور چل بسا‘ تعداد 162 ہوگئی

بہاولپور : سانحہ احمدپورشرقیہ میں زخمی ہونیوالاآئل ٹینکرڈرائیوردم توڑگیا، ڈرائیور کے خلاف تھانہ صدر احمد پورمیں مقدمہ درج ہے‘ سانحے میں جاں بحق ہونے والے افراد کی تعداد 162 ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق آئل ٹینکرحادثے میں 90فیصد جھلس جانے والا ڈرائیور گل محمد دم توڑ گیا، اس کےخلاف تھانہ صدراحمدپورمیں مقدمہ درج ہے۔

احمدپورشرقیہ میں اتوار کے روز ٹریفک حادثے کا شکار ہونے والے ٹینکر سے بہتے آئل میں آگ لگ گئی تھی ُ جس کے نتیجے میں موقع پر 125 افراد جاں بحق اور140 سے زائد زخمی ہوئے تھے ‘ تاہم وقت گزرنے کے ساتھ جاں بحق افراد کی تعداد بڑھتی گئی اور اب تک 162 اس جہاں سے رخصت ہوگئے ہیں۔

گزشتہ روز سانحے میں جاں بحق ہونے والے 125 افراد کی اجتماعی تدفین کی گئی تھی‘ میتیں ناقابلِ شناخت حالت میں تھیں اور انہیں ٹرکوں کے ذریعے قبرستان منتقل کیا گیا‘ اس موقع پر مقامی آبادی کی ایک بڑی تعداد موجود تھی۔

لوگوں کی بہت بڑی تعداد نے نماز جنازہ ادا کی ، ہزاروں افراد نماز جنازہ میں شریک تھے ‘سیکڑوں افراد نماز پڑھنے سے بھی رہ گئے‘ اس موقع پر حکومت کی جانب سے نا کافی انتظامات کے سبب شدید بدنظمی دیکھنے میں آئی تاہم لوگوں نے مکمل یکجہتی کا اظہار کیا۔

نمازِ جنازہ میں مقامی ایم این اے، ایم پی ای دیگر سیاست دان، ڈسٹرکٹ اور ضلعی انتظامیہ، تمام مکاتب فکر کے افراد اور غیر مسلم افراد بھی اظہار یک جہتی کے لیے یہاں پہنچے۔

پولیس کی ابتدائی تحقیقات کے مطابق آئل ٹینکر تیز رفتاری کے سبب الٹا تھا ‘ سانحے کا مقدمہ درج کر لیا گیا ہے ۔ ایف آئی آر میں ٹینکر مالک‘ منیجر اور ڈرائیور کو نامزد کیا گیا ہے۔

ڈرائیور نے اسپتال میں علاج کے دوران بیان دیا تھا کہ اس نے آئل ٹینکر پلٹنے کے بعد وہاں موجود لوگوں کو آئل جمع کرنے سے روکنے کی کوشش کی لیکن کسی نے اس کی ایک نہ سنی‘ اور اسی دوران ٹینکر دھماکے سے پھٹ گیا جس کے نتیجے میں اتنا بڑا جانی نقصان پیش آیا۔

Share

No comments

Sorry, the comment form is closed at this time.